2010-10-10

- My hair

Alltså mitt hår.... jag blir galen. Hur jag än bär mig åt så ser det för jävligt ut. Sen att det inte är i bästa skick efter graviditet och amning gör ju inte saken bättre. Inte heller att Alva drar i det med all sin kraft. Det var länge länge sen jag var nöjd med mitt hår. Två år sen för att vara exakt. Då var jag så där blond som jag vill vara och på nåt vis hade jag fått till en bra frisyr också. Men att bleka å bleka förstör ju håret. Kanske därför det inte vill samarbeta längre? Jaja, nog om det.

I dag fick jag ett ryck och gjorde om på Alvas rum. Men helt nöjd är jag inte. Måste ha en ny matta, en tavellist och en hylla. Och byrån som står där inne vill jag inte alls ha där, men den får inte plats nån annan stans.



/L


Kommentarer
Postat av: Petra

Jättefin bild!

2010-10-10 @ 16:57:07
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/
Postat av: Siv

Linda, du är väl alltid snygg i håret, så det så !!!

Och det där lövet alltså.....hur intressant som helst :-)

2010-10-12 @ 22:16:21
URL: http://ozzysky.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0