2010-01-28

- Memories

  
             
      
          
           

Har kollat igenom massa gamla bilder. En påminnelse till mig själv att aldrig mer klaga att jag är tjock om jag lyckas gå ner så jag ser ut som på bilderna. Shit, jag känner knappt igen mig själv. Det är som en helt annan Linda. En brun, blond, smal Linda. Som henne vill jag bli igen. Det är bara att ge sig fan på´t.

I dag är det sju dagar kvar. V 40. Jag vet att de flesta förstföderskor går över tiden. Men tänkte att jag kan väl få bli ett undantag. Måste ju finnas sådana å.... Jag tar på mig att bli ett undantag. Tack.

/L

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Linda Linda Linda :). Toka, du har väl aldrig i hela ditt 26-åriga liv varit tjock! Herregud :). Hahaha... men du ska se till sommarn att du kommer se ut som på bilderna igen :). Kram Helena

2010-01-30 @ 08:55:54
URL: http://luzzis.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0