2010-01-13

- Det välsignade tillståndet

Man kanske inte har rätt att klaga när man befinner sig i det. Men nu är det jobbigt. Att sova på nätterna kan man se sig i stjärnorna om. Vaknar en gång i halvtimmen för att jag måste vända på mig. Upp och kissa lite. Somnar om, vaknar... and so on. MEN, nu är det ju inte allt för lång tid kvar. Och jag tror att allt är lite jobbigare bara för att man längtar efter bebisen i magen mer än någonsin nu. Nu när man burit h*n i 37 veckor.
Sen att man känner sig som en flodhäst gör inte direkt saken bättre. Nej, jag skulle absolut inte ha någonting emot att lille bebis kommer snart. Väldigt snart.

/L


Kommentarer
Postat av: Ingrid G-R

Det där med att inte få sova på natten är nog en föraning av vad som komma skall, du lär ju inte få sova speciellt mycket på nätterna sen heller, inte första tiden i all fall, det du gör nu är övning, så öva på bara.

Kramis och Lycka till

2010-01-13 @ 20:37:44
Postat av: Poppas mamma

Jag börjar också sova sämre på nätterna, igår tog jag en nap på lunchen för jag var så trött. Lite konstigt är det men Lars har också börjat få problem... men som sagt var, det är väl övning inför vad som komma skall.

2010-01-14 @ 11:04:35
URL: http://bottasblogg.blogspot.com
Postat av: Ida

DU ÄR SKIT SNYGG!!!



PUSS o kram från ida

2010-01-14 @ 21:18:26
Postat av: Moster Lill-strumpa

Världens finaste och bästa syster, nu är det bara 17 dagar kvar. Längtar efter samtalet när liten kommit ut, och tills jag får komma hem och träffa liten.

2010-01-18 @ 09:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0