2010-10-15

- Fjälluft

I går åkte jag, pappa och morfar upp till Rönnebo. Vi skulle sätta upp pinnar vart min stuga ska stå. Och oj så skönt det var att få andas fjälluft och bara sitta och njuta av elden och stillheten. Jag behövde det.
Lillan var hos mormor eftersom Mattias jobbade, och det gick bra. Det var ju första gången vi lämnade bort henne så där. Även fast det bara var några timmar så känns det ju lite konstigt.

Alva har verkligen lärt sig att dricka välling och jag behöver "bara" amma på natten. I går och i dag tror jag att jag sett en liten framgång med maten också. Och i kväll gick nattningen ganska smärtfritt också. Hon har så svårt att låta John Blund ta över. Hon kämpar emot in i det längsta.

/L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0