2010-04-15

- Karin ALVA Christine Widmark

Har varit ute på en kort prommis i regnvädret. Var tvungen att posta ett brev, så Alva får sitt namn registrerat någongång. Hennes fullständiga namn är Karin Alva Christine Widmark.
Karin efter mamma, mormor och gammelmormor, Christine efter farmor och Alva...bara för att hon är en liten Alva.

På lördag tänkte vi prova på en liten utflykt till Sundsvall.

Nu ska jag försöka vila lite, är trött i dag. Kan bero på vädret. Fast först ska jag gråta en skvätt till Extreme home makeover. Det slår aldrig fel.


Så här gör Alva när hon ser sig själv i spegeln :)


Go å gla


/ L


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad fina ni är! :)

2010-04-15 @ 17:02:10
URL: http://emelieherrdin.blogg.se/
Postat av: Ida

Å så fina ni är!! spyan kan moster torka upp Alva =)

Kram Ida

2010-04-15 @ 20:53:00
Postat av: Poppas mamma

Hon går i mosters fotspår ser jag...

Väldigt söt när hon ler!

2010-04-15 @ 22:00:25
URL: http://bottasblogg.blogspot.com
Postat av: Helena

Utan att överdriva så är Alva lätt den sötaste bebis jag har sett :). Så himla gullig! Hur lik dej som helst :). Kram!

2010-04-16 @ 11:01:45
URL: http://luzzis.dinturiel.se
Postat av: lill-strumpa moster

Går hon är i mosters fotspår för att hon är söt när hon ler eller för att hon spyr? Jag röstar på det första alternativet. Hur som så är Alva min guldklimp.

2010-04-16 @ 23:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0