2009-11-25

-  För att få plats med allt när två blir tre

Jag som varit sugen i över en månad på att få julpynta (Ja jag vet att det är ett jävla tjat på det och bebis) har tappat motivationen. Kanske är det vädret. Spöregn hjälper inte när man vill komma i julstämning. Ska köpa den där byrån på IKEA i helgen, och då ska den monteras i hop på måndag, då kommer jag att få städa om och pynta om, så jag funderar på att vänta till måndag med att sätta igång med pyntandet. Fast, känner jag mig sjäv rätt som kommer det att ske i morgon ändå. Iaf fönstrena.
Iofs så har jag gjort jul i sovrumsfönstret. Så det är inte så mycket kvar ändå.

Hur som haver, så ska det bli skönt att få bo på hotell i helgen. Det är ju inte allt för ofta man gör det.

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0