2009-11-11

- Minikula sparkar

Ja, h*n sparkar som bara den. I bland gör det nästan lite ont. Men det är mysigt också. Jag har vart förskonad från illamående och har mått bra hela tiden. Men nu har jag svällt. Mina händer och fötter sväller som bara den. På mornarna kan jag knappt böja fingrarna. Ont gör det också. Vad jag ska ha för skor framöver när det börjar bli kallt vet jag inte. Får låna Mattias kanske. För mina egna kan jag inte ha snart.

När vi köpte barnvagnen så fick man ett erbjudande om en gratis hotellnatt. i dag ringde de äntligen och bekräftade att vi fått den. Vi bokade också en extranatt, så första adventhelgen åker vi på en miniweekend till Sundsvall. Ska väl passa på att köpa julklapparna då också. Så kom med önskelista ni som ska ha nån klapp av mig. (Sandra)

/L


Kommentarer
Postat av: farbrorbozze

Tittar in & snokar lite här :)

2009-11-15 @ 13:40:38
Postat av: Anonym

Trevligt bozze :)

2009-11-15 @ 17:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0