2009-05-07

Välkomna till Lillhärdals Zoo.
Ja, snart blir det väl så. Björn ända in på husknutarna. Först den där i Hede i går och nu har de sett björn nästan mitt i byn här med.
Jag vet inte vart jag ska gå längre. Iofs så kan den ju har varit alldeles nära mig när jag gått min runda, men då visste jag inte. Nu vet jag att den varit där och då blir det en helt annan femma. Va fan, jag blir sur. Jag vill kunna gå vart jag vill utan att va rädd för björn. Det kan jag inte nu. Åh, jag som måste komma i form...

Nu Seinfeld sen godnatt.

/L

Kommentarer
Postat av: Millan

Men Linda, är du vaken så länge nu för tiden haha ;)

2009-05-08 @ 12:47:39
URL: http://www.millanohinkas.blogspot.com
Postat av: biss

stoppa i lurarna i öronen så hör du inte om det knakar i skogen :)

2009-05-09 @ 11:34:33
Postat av: suss

ja men du kan ju komma till mej så kan vi ut å gå för här är de då inte nån nere i byn iaf=) kram

2009-05-09 @ 12:52:44
URL: http://harjeasjon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0