2009-03-30

Timmen vi förlorade härom natten har satt sina spår hos mig. Jag är trött helt enkelt. Jag vill ha tillbaka den timmen. Men jag antar att jag måste vänta till i höst. Något som är positivt är ju att det är ljusare längre på kvällarna nu.

I dag kollade jag reprisen av loppet i går, och även fast jag vet hur det gick så var jag lika nervös ändå. Spännande var det.

Jobbet är ett kaos. Jag blir helt förvirrad. Jag längtar till att magsjukan försvinner och att allt återgår till det normala.

Köpte mig en bok i Sundsvall. Åse av Denise Rudberg. Måste säga att jag hoppar friskt mellan böckerna. Från Stieg Larsson till Rudberg. Men bra med lite variation.

/L

Kommentarer
Postat av: Ida

Du kommer att bli fast när du läser hennes böcker.

Åse. O.s.a m.m hon har massa bra böcker.. I serie.

2009-03-30 @ 20:49:21
URL: http://www.idis.bloggagratis.se
Postat av: Linda

Jag har redan läst alla dom. Har väntat i evigeheter på den här :)

2009-03-30 @ 21:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0