2009-03-22

Dagens aktiviteter: Kollat på skidtävling (live) och ätit en kokt med bröd. Kollat på längdskidor och skidskytte på tv. Man kan säga att denna sport dag började klockan elva och slutade strax före fyra. Jag har varit sysselsatt med andra ord.

Nu på kvällskvisten har jag kollat på mina favorit program One tree hill och Gossip girl. Och nu har jag och Marie beställt kläder från Gina. Jag beställde bara en tischa. Måste behärska mig.

Ska kolla på Beck i sängen och sedan sova.
Jag antar att mina ögon är fyrkantiga snart.

I morgon ska jag se Män som hatar kvinnor på bio. Det ser jag verkligen fram emot.
Har läst ut alla böckerna nu och jag måste säga att de var lika bra alla tre. Eller, de blev bara bättre och bättre.

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0