2009-03-21

Tiden den bara springer i väg. Det är redan en månad sedan det var Snöyran, märkte jag nu när jag skrev datumet. Snart är det Påsk, sen är det liksom Maj... och sen helt plötsligt Midsommar. Man hinner liksom inte med.

Åkte till Rönne i går. Vädret var inte på min sida den här gången. Men det gjorde inte så mycket, då det visades sport på tv hela dagen i dag.
Drömde en sjuk dröm i natt, den var så verklig. Så när jag vaknade så visste jag varken ut eller in.
Sov inget vidare alls faktiskt, vaknade titt som tätt när hunden skulle ut fem sex gånger i natt. Då var han inte poppis kan jag säga.

Har bestämt mig att göra nåt åt mitt hår. På onsdag sker en liten förändring iaf. Om jag inte hinner ångra mig vill säga.

Nu ska jag se på Robinson och sen på Uggla.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0