2009-03-18

Jaru Ida, vad ska jag skriva om?
Händer inte så mycket i mitt liv för tillfället.

Antar att jag åker till Rönne i helgen igen. Det gäller att passa på. Snart är den här säsongen över, och jag har inte hunnit med att vara i paradiset mer än två nätter. Så jag antar inte bara, jag ska till Rönne. På söndag är det Lilla Härdalsloppet/DM här, så då måste jag nog hem å kika lite och äta en kokt med bröd. Det du, Tess =)

Redan nu är jag smått orolig över om jag måste jobba yran helgen i år. Alltså jobba på mitt jobb. Jobba med yran måste jag ju, men det är ju en helt annan sak. Kan inte jag få dispans och slippa jobba yran? Jag menar, om jag måste jobba där så kan jag ju inte vara med i Yran gruppen, och det är redan lite folk. Det låter som en utmärkt idé.
Förresten, så står vi helt utan plats för Yran i år. Vi håller på att undersöka några alternativ. Vi har ett på G och jag tror att det blir super om det blir så att vi får till den idén. Vi behöver lite förändring. Men än är absolut ingenting klart. Men det som är klart är att vi inte kommer att hålla till på industriområdet i år. Nu ska jag inte säga för mycket men, det verkar omöjligt.

Nej, nu ska jag läsa lite igen...

/L

Kommentarer
Postat av: Ida

LÄngtar så sjukt mycket till Yran. Redan bokat Sandras rum! Kul att läsa din blogg så KEEP UP!!



Massa KRAM

2009-03-18 @ 20:08:54
URL: http://www.idis.bloggagratis.se
Postat av: Tess

aaahh, korv!!!! :) det blir en korv pa statoil pa vag hem fran arlanda :) kramar

2009-03-23 @ 13:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0