2009-03-06

Härligt att det äntligen är fredag. En hel helg att bara vara ledig. Eller inte. Jag ska jobba hela helgen och känner mig inte så laddad inför det eftersom det är min andra helg på raken. Elva timmar ska avverkas i morgon. Det låter så hemskt, men när man väl är det så går det rätt bra. Det är bara att kämpa på för sen är jag ledig tre helger.

Eftersom mamma och pappa drar till fjälls i morgon så kommer jag inte att ha någon mat serverad på bordet när jag kommer hem på rasten. Därför har jag lagat mat nu i kväll så det är bara att slänga in i mikron i morgon.

Apropå mat så är det nåt som min mage inte riktigt gillar. Nästan varje gång jag har ätit så sväller min mage upp, till en storlek av gravid i femte månaden. Det är ju inte sååå kul.

Trevlig helg

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0