2009-07-27

Först nu börjar jag bli normal igen efter Yran och allt ståhej med den. Jag och Linda var ansvariga på lördagkväll. Med hjälp av Lina. Å Dan. Fast jag blev lite ansvarig på fredag också. Skulle dit och kolla läget, men läget var verkligen inte under kontroll. Så där hamnade jag. På lördag fixade vi allt som stod på Markus och Star Pilots kravlistor och gjorde fint i logerna. Vi fick beröm om piloterna. Det är ju kul att höra att de uppskattar det man gör. Blablabla.... Yran blev ju en succé i år. Har bara fått höra positivt om det nya området och alla verkar tycka att det var kanoners. Det är extra roligt att höra när man lägger ner så otroligt mycket tid på det. För jag tror ingen vet hur mycket vi sliter med allt sista veckan. Så att allt ska funka. Det är så mycket mer som ska ordnas än vad man som besökare tror eller inte tänker på.
Så nu skulle jag vilja ha en veckas semester. Eller i alla fall två dagars ledigt så man fick återhämta sig ordentligt. Men det kommer det med, så småningom.

/L

Kommentarer
Postat av: ida

YRAN var klockren!! SJUKT bra uppstyrt.



Massa kram

2009-07-27 @ 21:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0