2009-01-22

I dag har jag gjort lite goda gärningar.
Bytt gardiner hos farmor & farfar.
Följt farmor på Coop. Som höll på att sluta med att jag nästan svimmade av magsmärtor.
Betalat månadens räkningar. (Det andra av månadens nödvändiga ont)
Gjort en lista på vad jag ska köpa på IKEA. Mätt och donat på.
Har en känsla av att det kommer bli stress, stress när vi är där nästa lördag. Men nu är jag förberedd. Och inget mer än det jag skrivit upp på listan ska inhandlas. Punkt.

Här i byn avlöses det ena skvallret av det andra. Det ena är då värre än det andra också. Jiises säger jag bara.
Eller skvaller å skvaller... Det ena var då sant. Det andra hoppas jag inte är sant.

Jaha, då ska man jobba i helgen då. Börjar i morgon klockan fyra. Och går av på tisdag klockan fyra. Inte allt i ett sträck... men det kommer absolut att kännas som så.
16-21
7-16.30
7-20
8-12
8-16
Enjoy

/Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0