2009-01-18

Tjugo i två i natt sa jag tack och hej till Majsan och co. Somnade vid två och vaknade ganska sent i dag. Men likförbannat så är jag så himla trött. Har varit trött hela helgen. Och ändå har jag varit ledig tre dagar.
I alla fall, vi spelade Med andra ord, och det blev många skratt. Drack äckligt vin och en ännu äckligare Jägergrogg. Det var kul och precis vad jag behövde. Tiden går ju fortare när man har roligt... Och jag vill absolut att tiden ska gå jättejättefort nu. Fattar ni att 31 dagar utan sin käreste är förbannat jobbigt? Och det är fortfarande 14 dagar kvar. Jag tror att jag dör snart.

Vart på Snöyran möte nu i kväll. Ska jag vara ärlig så hänger jag inte riktigt med i svängarna där. Missat ett möte och det märktes. Jag fattar ingenting, men tur att de andra har kollen.
http://www.lillhardal.se/snoyran/
Förresten, det börjar bli dags att boka artister till Härdalsyran nu också. Någon som har nåt bra förslag?

Näe, nu skiter jag i att kl bara är tjugo i tio och lägger mig i sängen i stället. Natti Natti.

/Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0