2009-01-14

Mina dagar har inneburit arbete nonstop. När jag inte vart på jobbet (som snart inte är mitt jobb längre) så har jag målat dagarna i ändå. Det tar tid alltså, och än är jag inte klar. Men i morgon. Då. Ska. Jag. Bli. Klar. Har bara finputset kvar. Sen om färgen räcker så ska jag nog måla min hylla också. Det kommer att bli så bra. Är nöjd än så länge iaf.
Målningen innebär att jag flyttat in till sovrummet. Numera är det här jag håller till hela kvällarna. Tur att jag köpte en tv...

På fredag får jag sällskap i sängen. Kusin Julia ska sova hos mig. Vi ska kolla på Let´s dance och äta godis. Jo, Sivan, när det är premiärsovning hos kusin så får man äta godis på fredagar. Eller Julia får äta om hon vill. Jag däremot har inlett Beach 2009. Efter Mackes kommentar om att jag blivit tjock så är det hög tid att ta tag i det. Har gjort situps å lite armövningar varje kväll nu. När isgatan ute har försvunnit så ska jag även ta upp mina powerwalks igen.

17 dagar till Älskling kommer hem. Halva tiden har gått....

/Linda

Kommentarer
Postat av: siv

Inga problem Linda! Då skickar jag med henne lite god choklad som hon kan mumsa på i vita soffan :)

2009-01-15 @ 13:58:57
Postat av: Grannen=)

Hahahaha..... Jaaaaa..... Det vill jag se=)

2009-01-15 @ 20:17:37
Postat av: Linda

INGEN choklad =)

2009-01-15 @ 22:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0