2009-01-06

I dag har jag äntligen åkt skoter. En liten tur till Galberget blev det. Underbart.
Blev ingen hockey för mig i natt. Vaknade tio i två, kollade wapen och då såg jag att Kanade gjort mål efter 22 sekunder. Då sket jag i att vrida på tv'n.
Förövrigt så lider jag av tinnitus. Det dånar i huvudet på mig när jag lagt mig i sängen. Jag blir galen av det.

Snart ska jag i väg och jobba fem timmar. Är sex dagar sedan jag jobbade sist. har blivit slö dom här dagarna. Har ingen som helst lust att gå till jobbet. Men, på ett sätt ska det bli skönt att komma in i vardagen igen. man tappar ju helt uppfattningen av vilken dag det är. Men nu är det slut på helgerna. Skönt.

Saknar dig älskling

/Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0