2009-01-05

Kollar på Sportens årskrönika. Blev påmind att jag spenderade 4 h och 47 minuter av mitt liv med att titta på Wimbledon finalen mellan Nadal och Federer. Jag var säkert bakis eller nåt.... Men spännande var det.
Funderar på om jag ska sova några timmar och sedan kolla på finalen mellan Kanada och Sverige. Det kan ju också bli en klassiker. Men om småkronorna förlorar, då kommer det bara kännas som jag vart uppe i onödan. Men om de vinner... det vill man ju inte missa. Får fundera på det ett tag. Men jag tror att det är Sveriges tur i år. Gött att vinna över Kanada i Kanada.

I dag ringde min älskling. Skönt att höra hans röst. 27 dagar kvar.

Ringde även Härjegårdar i dag. Va kul med förändring.

/Linda

Kommentarer
Postat av: ida

Hej!! Är du ledig i morrn? Sitt uppe det är mysigt=)

Hur har din man det i Thai.Sol där nere nu.

Tycker att du skulle hakat med på den resan.

Kram

2009-01-05 @ 22:32:53
URL: http://www.idis.bloggagratis.se
Postat av: Linda

Han har det säkert bra. Varmt och sol. Vem klagar?

=) Ja... jag skulle gärna ha följt med. Men nu vart det inte så... bara att bita i det sura äpplet och vänta här hemma. Kram

2009-01-06 @ 13:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0