2009-01-01

Ett nytt år är här. Det gamla avslutades... ja, det slutade med att Mattias åkte till Thailand. Så nu är jag ensam en månad. En MÅNAD. Sen jobbade jag till nio. Hem och fräschade till mig lite, sen vidare till Marie där jag fick god mat. Det var jag, Therese, Marie och Patrick. Kevin och Ella. Och inte en droppe alkohol så långt ögat kunde nå. Så skönt. Så skönt att må bra i dag (ja bortsett från förkylningen) när mestadelen av Sveriges befolkning är klena. I alla fall min kära syster.
Ska fixa till en summering av året strax.

I morgon är det Hippan. Oh så roligt. Marie säger att festen börjar redan vid tre. Jag säger att det bara är att hänga med =)

Jag saknar dig redan så mycket, Mattias.

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0