2009-02-23

Börjar man bli för gammal för att ens orka med en fest? Det känns så i alla fall. Även fast jag somnade ganska tidigt i lördags natt och sov under dagen i går så är jag fortfarande helt slut.
Vaknade åtta i morse och böjade blöda näsblod. Det bara forsade. Det måste vara ett tecken på att man är för trött.
Sen låg jag kvar i sängen och lyckades somna om lite. Vid halv tolv gick jag upp och tog tag i köket. Blää vad det luktade sprit och intorkad grogg på golvet. Ut och skottade snö, för frisk luft måste ju vara bra? Nja, jag började svettas som bara den, kände mig helt skakis så jag var tvungen att gå in, och då höll jag på att kräkas. Jag tror att min baksmälla kom då. Men nu mår jag bra, men är fortfarande sjukt trött. Kanske har jag vart lite stressadn över själva snöyran och nu har allt släppt och då kommer tröttheten?

/Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0