2009-02-20

Dagens sportrapport: Nu i VM tider så är det sport varje dag. Det tycker ju jag är hur bra som helst.
I dag vallade svenskarna bort sig i längd VM. Det som skulle bli två medaljer slutade med fiasko, kan man väl säga. Nu var det ju lika förhållanden och lika svårt för alla. Men ändå verkar det som om det bara var svenskarna som valde fel skidor. Tycker synd om Johan Olsson som laddat för den här dagen i ett år. Och när det väl är dags så är det vädret som avgör. Så frustrerande det måste vara... så besviken man skulle bli. Det är bara att bryta i hop och komma igen.

I dag har det äntligen varit bra väder. Tog en långpromenad i det lilla solsken som tittade fram.
Hoppas det är lika i morgon.

För övrigt så är jag ledig till nästa fredag kl fyra. Vad ska jag göra med all tid? Hoppas att de ringer någon dag så jag får jobba extra, annars blir jag nog tokig.

Trevlig helg

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0