2009-02-18

När det inte är omänskligt kallt ute, ja då måste det snöa. Kan det aldrig vara nåt slags mellanläge? Ungefär en sisådär 8 minus med solsken? Det skulle vara toppen.

Aj aj ACO, sista skottet annars hade guldet varit ditt. Men så är det i Skidskytte, små marginaler.
Ferry har fått över 200 kommentarer från arga norskar efter söndagens kalabalik. Bara för att Ferry tyckte att man skulle följa reglerna. Och, det är inte snälla saker de säger... Herregud, inte trodde jag att norskar va sådana.

Nu ska jag till Marie som fyller 26 idag. 26 år, hjälp mig, snart är vi 30. Det känns inte alls bra.
Sen ska jag på Snöyanmöte. Tur att det är över efter helgen. Men sen drar väl Härdalsyran mötena i gång. Åh, jag orkar inte.

Hej

/Linda

Kommentarer
Postat av: Ida

Bebisar vid 30 är lagom=) ja kan passa.



Kram

2009-02-18 @ 21:18:14
URL: http://www.idis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0