2009-02-12

Håret färgat, klart. Klänning, klart. Så mycket brunfärg på kroppen som jag hann med på en vecka, klart.
Nu är det bara att invänta bröllopet på lördag mellan Stina och Lars.
Hoppas att det inte är så här kallt då, för då kommer nog jag att frysa i hjäl.
Jag har ju varit så snäll så jag har lånat ut min lägenhet till bröllopsgäster i helgen. Så jag flyttar till mamma och pappa i helgen. Så i dag har jag städat. Inte för att jag har så mycket att städa, men dammat och tagit golven har jag gjort.

Kollade på Sveriges värsta bilförare nyss. Herregud, hur har de där människorna fått körkort från första början kan man undra. Men lite underhållande va det faktiskt.
Och nu kollar jag på Lyxfällan, och det är ju så tragiskt att det ska behöva bli sädär. Tycker uppriktigt synd om de där människorna.

På lördag börjar Skidskytte VM. Och jag hinner se både damernas och herrarnas lopp innan det är dags att gå till kyrkan.
Har ju vart uppehåll ett par veckor nu, men nu jädrar drar det i gång igen.
Och så skönt att ryssarna åkte dit innan VM drog igång.
Oj, man kanske inte vågar skriva så där, man kanske blir mordhotad av någon ryss, så som Mattias Nilsson blev.
Ja, det må va så då. För inga tycker väl om fuskare?

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0