2009-02-03


här brun blir man om man är en månad i Thailand.
Och jag ser ut som jag inte sett solen på flera år.
Men bilden ljuger lite. Så där blek är jag faktiskt inte.
Jag måste bosätta mig i ett solarium nu, måste ju vara
lite brun och fräsch när man ska på bröllop.

Nu är mitt vardagsrum komplett.
En hylla, nya gardiner och lite fina ljusstakar
inhandlades på IKEA i helgen. På IKEA var också
Blondinbella och shoppade loss. 
Sakerna hon köpte var då ingenting jag skulle
vilja ha. Men smaken är ju olika, och tur är väl det.

Ja, jag säger då det.... eller jag säger ingenting.
För jag vet inte vad jag ska säga.
Fast det är egentligen mycket jag skulle vilja ha sagt.

Jag vill ha en fest med Marie och gänget.
Det är vad jag verkligen vill just nu.
Men när det ska ske vet jag då inte. Det är
nåt varje helg nu fram till mitten av mars.
Och då ska jag till Rönnebo. Ingenting annat.

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0