2009-12-28

- Lata dagar

Är glad att jag inte ska jobba en dag till, för det hade jag absolut inte klarat. Det känns som det blir jobbigare och jobbigare dag för dag. Nätterna är en enda stor plåga. Får passa på att sova och vila lite på dagarna för då går det konstigt nog bättre.
Drömde i natt att det snart var dags, så nu har jag börjat tvätta bebiskläder så det är klart. BM säger att man ska packa väskan en månad innan beräknat datum.
En del frågar om jag är nervös inför förlossningen, men nej, det är jag inte. Jag vet att det kommer att göra ont, mer än ont, men bebis ska ju ut så det är bara att stå ut. Och den smärtan för ju något gott med sig, vi får träffa vår bebis.
Hoppas vi kan åka till Östersund till helgen och hämta vagnen.

Nu har maskinen tystnat, hänga tvätt.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0