2009-12-16

- Även supermodeller...


A_Lima

När man sväller mer å mer för varje dag, så känns det skönt att även supermodeller gör detsamma.
Som supermodellen Adriana Lima. Men hon är lika vacker ändå. Det kan man inte säga om mig.
Usch, vart ska det här sluta? Känner mig som en fullproppad julkorv och ändå är det en och en halv månad kvar.
Den där julkorven kommer att sprängas innan det är klart.
Men men, förhoppningsvis så försvinner all vätska så fort det är klart. Fyra dagar efter att Linda Rosing fött så hade hon gått ner femton kilo. Iofs så gick hon upp trettio, riktigt så mycket har inte jag gått upp, tack och lov.

/L


Kommentarer
Postat av: Gittan

Linda, du är den vackraste blivande mamman jag någonsin sett!

Fortsätt så!



Och din/er bebbe blir säkert lika fin som du var som nyfödd... med en lika läbbig navel!



Men du grejjar det,du är ju en tuffing!

2009-12-20 @ 01:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0