2009-12-11

- Det går bra nu

I natt så kunde jag sova heeela natten. Skönt.
Har precis sett klart på skidskyttet. ACO is still going strong.
Ska i väg och göra köttbullar med mamma och moster snart och i kväll blir det julbord med jobbet.

Och självklart ska det alltid strula med nåt. Ingen semester på julafton. Men tack vare en snäll kollega så ville hon byta så jag fick vara ledig då. Så, nu har jag fyra dagar kvar att jobba. Skönt, för det är tungt nu. Men ändå känner jag lite vemod över att sluta. Med tanke på nedskärningarna så kan den 21 dec vara sista dan jag jobbar där. Men, det tänker jag inte grubbla så mycket på nu. Har ju nåt fantastiskt att se fram emot.

/L


Kommentarer
Postat av: biss

det gör du helt rätt i, inge jobbgrubbel nu. Du ska bara va hemma och mysa med bebisen läääänge.....

2009-12-13 @ 21:34:39
Postat av: lill-strumpa

jag längtar tills det står noll på den där nedräknaren....

2009-12-13 @ 22:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0