2009-12-09

- En hel natts sömn tack

Mätte magen och lyssnade på hjärtljuden i går. Fick godkänt nu också. Jag tycker jag haft liten mage, men den växer verkligen. Man blir nog blind och ser inte sånt själv.

Nätterna är ett problem, får aldrig sova en hel natt längre. Inte för att att jag måste upp och kissa utan för att det gör ont hur jag än ligger. Och så vaknar jag av att jag inte kan andas för jag är så täppt i näsan. Uh, det börjar bli jobbigt. Tur att det inte är så lång tid kvar nu.
Försäkringskassan ändrade sitt beslut, så den 21 dec jobbar jag min sista dag. Om jag nu får semester över jul, men det ska nog inte bli nåt problem. Det ska bli så skönt att vara ledig en månad innan bebisen kommer. Kanske passa på att vila upp sig lite.

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0