2009-08-14

Ska försöka plita ner några rader här kanske...

Har jobbat tre helger i rad nu, men i helgen är jag äntligen ledig. Och min heltid är slut, så på måndag går jag tillbaka till min rad igen. Det ska faktiskt bli skönt, i alla fall ett par veckor. Sen vill jag gärna jobba så mycket som möjligt. Men känner att jag är rätt less nu, det har blivit så mycket på jobbet. Återhämta mig lite.

Och så har jag blivit sambo också. Han fick ge mig sig till slut :)
Så i helgen ska jag rensa garderoben tänkte jag och få undan alla påsar och kartonger, så det ser ut som ett hem igen.

Ja, det va en lite update.

/L

Kommentarer
Postat av: biss

han fick ge mig sig till slut ????? ;))

2009-08-15 @ 22:25:13
Postat av: Anonym

Han fick ge med sig till slut :) såg att det vart fel

2009-08-15 @ 23:13:06
Postat av: Meta

De är bra gumman, fler befolkning te haddal=)Mysigt

2009-08-16 @ 22:52:22
URL: http://mammameta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0