2009-04-22

Har beställt resa till Grekland.
Innebär alltså att beach 2009 börjar lite tidigare i år. Nu måste det bli raska promenader varje dag.

Möte på Värran angående Härdals Yran om tjugo min. Skynda, skynda...
En sak är i alla fall klar. Klart att det blir en ny plats för spektaklet i år.
Klart är också att jag är ledig fre, lör och söndag över yran... vilken tur jag hade där alltså. Under sju år har jag alltså lyckats vara ledig alla yror utom en lördag dag. Hur jag nu lyckats med det är en gåta...

/L

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DU ÄR LEDIG!!!



Kommer att komma upp onsdagen den 15=) Åker förhoppsingsvis med tåget 11.45 från sthlm till Mora.





KRAM

2009-04-22 @ 19:59:13
Postat av: Anonym

Du kommer tidigare och tidigare för var år... snart kommer du att vara här hela veckan :)

2009-04-22 @ 20:58:59
Postat av: Ida

läääängtar!!!!!!

2009-04-23 @ 06:06:39
URL: http://www.idis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0