2009-04-03

Min bästa tid är nu, är nu, är nu....
Femtom grader varmt i solen och en himmel som blir mer och mer blå. Då vill man inte göra nåt annat än att sitta i en grop på fjället. I morgon ska jag göra det. Men i dag ska jag vara isolerad i ett litet rum på övre plan på jobbet. Med undantag för några strapatser i korridorerna. Varför har jag jämt sådan otur?
Naturligtvis älskar jag att våren är här, men samtidigt är jag lite orolig att påskvädret kommit en vecka för tidigt. Och att snön ska försvinna så att jag inte tar mig till paradiset. Men så är det alltid, jag är alltid lika orolig för det. Och det visar sig att jag jämt är orolig i onödan. Snön försvinner ju alltid med påsken.

Nu ska jag insupa lite solstrålar innan jag måste vara inomhus resten av dagen.

Trevlig helg

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0