2008-10-20

Fan Fan Fan...
Jag tror inte att jag står ut längre. På jobbet. Jag är nog inte skapt för att jobba med andra. Jag ska nog jobba ensam, sjäkvständigt, då har jag bara mig själv att bli irriterad och arg på om nåt går fel. Eller annars är det dags att ta upp min sitta-på-rumpan-å inte göra nåt- karriär igen. Jag jobbar i hjäl mig medan andra inte gör ett förbannade dugg. Vart fan är arbetsmoralen, people?
Det går inte en dag på jobbet utan att jag blir irriterad på någon som bara sitter å slöar. Jag orkar inte det längre. Allt står mig upp i halsen. jag spyr allvarligt talat på stället snart. Fan Fan Fan...






I kväll börjar äntligen Prison Break. Yes. Yes. Yes.

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0