2008-11-30

I går var en kul kväll. Fick skjuts av morfar till Pi, sen julbord på värran, med jättegoood mat. Älskar julmat. Sen så tyckte jag, Vickan å Suss att det skulle bli segt att sitta där i två timmar så vi åkte till Marie. Sen styrdans på värran. Efterfest sen. Vilket var ganska så onödigt, det var ju kul, men skulle ju absolut ha klarat mig utan den. Hade vart bättre å kommit i säng tidigare, men men, är det fest så är det. Är ju inte så ofta man är ut. Å det är jag nästan gla för. Jag fattar inte hur man orkar festa varenda helg. Jag blir helt slut i flera dagar efter. Förstör en hel dag... nä, det räcker med de gånger man är ut. Tycker jag. Och alla andra får ju naturligtvis tycka vad de vill. Men, trots att det blev ganska sent, med mina mått mätt, så vaknade jag ju tidigt ändå. Va ut å skotta snö, men den va ganska tung så pappa fick komma med traktorn. Har försökt sova lite, men jag är faktiskt inte ens trött. Men det kommer, var så säker.

Utanför mitt fönster är träden alldeles vita och himlen är lite sådär rosaorange. Det är så vackert, så vackert.



Nedräkningen har börjat. På onsdag börjar det.... Can´t wait =)


/Linda


Kommentarer
Postat av: Karin

Du får ta ut en semesterdag eller två och komma hit o kika...Skulle vart kul o vara dit o kika, men det lär ju inte bara vara jag där, och med vagn o grejer. Jag får nöja mig med att sitta framför TV:n o glo....Kram

2008-12-01 @ 23:23:14
URL: http://kersa.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0