2008-11-20

Svegs sjukhus. Häsocentral. Eller vad fan det nu är. Jag säger då bara det....jag åker aldrig mer dit.
Eftersom min rygg inte är bättre kände jag att det var dags att ringa sjukan.
Men jag hade lika gärna kunnat vara hemma. Det är inget fel på min rygg, säger de. Nähä, men varför i hela jävla helvete har jag så förbannat ont då? Jag kan ju knappt röra mig. Känns som de inte tror på en, som om man bara hittar på...
Åkte därifrån med smärtstillande. Thank you.
Stannade hemma från jobbet i dag med. Och i morgon. Jag gör ingen nytta där ändå, och vill verkligen INTE förvärra mitt tillstånd.

/Linda

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja, "eller vad fan det nu är" är fan det rätta ordet för det där stället alltså. Dom hjälper en ALDRIG, inte ens om man skulle rullas in på bår skulle dom hjälpa en. Hem å knapra Alvedon bara eller drick varmt vatten å sug på sockerfria halstabletter som va rådet till mej. Tack å hej! Man bör fan åka till stan direkt alltså. Synd man inte kan få åka till Mora, för det är mycket närmare. Hoppas din rygg blir bra. Men sådär ont som du skriver att du har, det har man inte om det INTE är nåt fel. Fattar väl vem som helst. Kram

2008-11-21 @ 08:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0