2008-11-04

Halleluja....
Per fick välja den låt han tyckte bäst om av alla han skrivit.
Han valde Tycker om när du tar på mig.
Vi har precis lika smak, jag och Per.

I dag när jag var ute och gick i det vackra vädret så lyssnade jag på Christer i P3. Det handlade om dofter. Äckliga och goda dofter. Jag tänkte på vad som var min favorit doft.... När man startar en skoter, eller... SKOTER, det är min favoritdoft. Undrar om det är nån som ringer in om det tänkte jag. Nästan sista samtalet så ringer det en kille. När han säger Hej så får jag en känsla att hans favoritdoft är skoter. Varför? Jo, för när han sa hej så hörde jag att han kom från Norrland.
- Jaha, vilken är din favoritdoft? frågade Christer
När man startar en skoter, tänker jag.
- Jo, det är när man startar en skoter på sommaren, svarar killen från Norrland.
Och jag, jag bara log.

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0