----

I lördags var jag till Östersund och kollade på skidskytte VM. Så här i efterhand ångrar jag att jag inte var där mer än en dag. Helt otroligt vilken stämning det var.... Var jag inte redan frälst, så blev jag det absolut då.
Sen är det ju en annan femma att Mattias Nilsson sköt bort Sverige från alla medaljchanser, men stämningen var liksom på topp ändå, även fast det blev ganska tyst där på läktaren ett tag.
Jaja, jag tycker att de gör det bra ändå. Tänk att komma in på en fullsatt stadion, 20 000  skriker ditt namn, så ska du ställa dig där och avlossa fem skott.... det kan fan inte vara bland det lättaste.

Har nog packat klart allt nu. Nu är det bara två dagar kvar.... jihoo....

Ska försöka lägga in lite bilder i Thailand....så ni blir avundsjuka =)

Btw, så ska jag aldrig mer vara full.

Kommentarer
Postat av: Ida

Såååååå AVIS på er!!!! OM jag hinner så kommer jag förbi ikbäll och säger hej då och kollar in eran packning =)
Kram

2008-02-20 @ 08:48:10
URL: http://idis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0