2008-12-04

Idag vart det VICTORY. Trodde faktiskt inte riktigt på det, men så blev det. Jag mitt fån fällde såklart en liten segertår för Helenas skull. ACO gjorde en stabil insats hon med. Godkänt. Med tanke på att hon kläckte ur sig ett barn för ett fem månader sedan. Så klaga inte på ACO, skyttet kommer det med.
Ferry har fått munkavel. Han snackar för mycket skit om konkurrenterna. Tråkigt, jag tycker det är bra att nån vågar säga det alla ändå tänker.
Klassiska Ferry uttalanden:

"Tänker du på en brud blir du kåt"
Ferry om sin mentala träning där han ensam på vallen kunde framkalla pressen vid ett VM avgörande

"Han pratar ofta om problem med pulsen och liknanade men vi vet alla att det bara är usla bortförklaringar"
Ferry om Carl Johan Bergmans usla skytte

"Jag har inte gett upp. Han ska pissa också så vi får se."
Ferry om bronsmedaljören Derysemlyja och när han själv slutade fyra, starx utanför pallen.

Rolig han är, den där Ferry.

Det finns en vän som alltid finns där. Även om vi inte ses eller pratar varje dag. Du dömmer aldrig, även fast du kanske aldrig riktigt tycker att saker och ting är rätt. Du ställer upp och är alltid lika generös. Marie, jag är glad att DU är min vän.

I morgon bär det av till Sundsvall. De enda jag behöver köpa klappar till är Jules och Sandra. Det blir inte svårt. Förhoppningsvis hittar jag nåt fint till mig själv också, som jag kan bära på Juldagen... För i min garderob finns ingenting till den festen.

I dag inträffade en rolig sak på jobbet. Chefen frågade vad jag hade skrivit på min semesteransökan. Jaha, vadå? undrade jag.
Servicehuset Mobacka ska det stå. Men jag hade av någon helt oförklarig anledning skrivit Servicehuset Alvedon. Haha, vart fan kom det i från? Alvedon? Alvedon? Det måste ha gått till som så... att jag satt och skrev den där ansökan medan vi samtidigt satt och pratade om alvedon. Någon annan förklaring kan det inte finnas. Hoppas jag. Börjar jag bli snurrig?

Vilket långt inlägg....

Lägger huvudet på kudden nu. I soffan alltså.

/Linda



Kommentarer
Postat av: Helena

Hahahaha, Servicehuset Alvedon tss ;o). Ja du kan du, Linda haha.

2008-12-05 @ 08:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0