2008-08-13

I fredags fick jag en present av Mattias, The Dirt, boken om Mötley Crüe. I morse lästa jag ut den. Jag visste vilka de var, men egentligen visste jag bara vem Tommy Lee var, och det bara för att han vart gift med Pamela Anderson. Boken var i alla fall braaa, tycker jag att ni ska läsa. Fast jag mådde lite illa när jag lästa om allt kokain å heroin å allt annat gift de hade i sig. Några skratt blev det också.



I helgen, på fredag närmare bestämt, blir det räkafton med Therese. Räkor, ostpaj å lite vin. Grejer det. Och på lördag blir det nog någon slags räkwok med Mattias. Men innan den ljuva helgen kommer så ska jag klara av två dagar på jobbet, vilket jag absolut inte ser framemot eftersom det fortfarande verkar vara en väldans cirkus där.

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0