2008-08-10

I går ville Majsan att vi skulle drick lite vin hos henne. Och eftersom räkaftonen blev inställd i helgen (Tess är sjuk) så tyckte jag att det var en bra idé. Vi delade en pava och sen en smirnoff, så det blev en lugn tillställning. Men det är mysigt att sitta å snacka så över att glas vin =)
Min privat chaufför (Tess) kom och hämtade mig, Majsan följde med på en runda, Härdal by night hade inte så mycket att erbjuda, men jag berättade i alla fall en spökhistoria...

Nu börjar ångesten komma. På torsdag börjar jag jobba igen. Vill inte, vill inte, vill inte. Fyra och en halv vecka har redan gått. Usch.... njuta av de sista dagarna nu. I morgon följer jag med mamma till Mora i alla fall.

Undrar om man ska ta å röra på fläsket å gå brorundan....?

/Linda

Kommentarer
Postat av: H

Å va sjutton har du för "fläsk" som behövs röras på då om man får fråga? Haha ;).. toka!

2008-08-11 @ 08:44:56
URL: http://luzzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0