2008-04-28

I helgen var jag i Rönnebo för sista gången den här säsongen. Det var myyycket vemodigt att åka därifrån. Det var det vackraste vädret när jag åkte hem i lördags. Men men, tiden bara springer ju i väg och snart är det väl vinter igen.
                          
Julia & Jag njuter av solen           Bästa stället på jorden

Anledningen till att jag lämnade Rönnebo redan i lördags var för att jag skulle hem på fest.
Jag och Tess lagade oss en gudomligt god middag. (kan bara jag vill) Sen gick vi över till grannen och sedan vidare till Pia. Fest på värran sen. Skapligt med folk. Sen kom jag på den smarta idén att ha efterfest. Tur så gick alla rätt så snart....
  
Lite partypics!

I kväll ska jag å Tess ut å leta Björn. Känner att jag har turen på min sida nu. Såg en älg nästan mitt i byn nyss.

/Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0