Derby

Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska slå åtta. AIK - Hammarby. Har laddat upp med Cola, Gott&Blandat och min rosa prinsess AIK mössa. Jag är laddad.
Sitter också och kollar på biljetter till AIK - Djurgården. Jag ska dit. Sandra ska höra med Ida, men annars får Sandra snällt följa med. Kan bli roligt det...


Festen i lördags blev bra. Dock inte som förra året, men det kunde man nästan ha räknat ut. En sådan fest får man nog bara till en gång. Men det var roligt ändå. Fick mig några riktigt bra danser också.

Tess & Jag på fest hos Pia

Höres/ Linda

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahahaha, de va s sant Linda ja såg nog att du dansade runt som en värsting me min kusin där etttag, o de va som du sa de va inte lika skoj, de va rätt snabbt över på någe vis...... Hoppas ont i haslen gick över..
Kom hem till Åtvid nu, suck trött..
KRAAAM

2007-09-04 @ 22:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0