Panik

Försöker plugga men det går inte så himla bra. Jag får panik. Jag känner i hela kroppen att jag får panik liksom. Blir helst skakis och känns som jag inte kan andas. Jag måste verkligen plugga, därför går det åt helvete med alltihopa. Så jädra korkade uppgifter vi ska göra, och de uppgifterna har vi fått av en lärare som bara hoppa in å va vår lärare för vi hade ingen annan. Åh...  Är det så här det känns när man får panikångest? Och känner jag så här så kan jag inte koncentrera mig på uppgifterna heller. Blir bara pannkaka av allting.
Kan man inte hyra in nån som kan göra klart det här åt mig?

Jag vill att det ska vara den 19:e december NU, då är allt (förhoppningsvis) klart, och jag slipper tänka på allt som har med pluggning att göra.

Jag lägger ner nu....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0