HEMMA

Nu är jag hemma och har varit så i två dagar. Men det höll på att gå åt pipan med allt....
På torsdag vid kl 10 hade jag fyra missade samtal och tre intalade mobilsvar. Från mamma och sandra.
Tänkte att nåt måste ha hänt nu så jag låste in mig på toaletten och lyssnade....Och visst hade nåt hänt, flygplanet som skulle ta mig hem på kvällen var fullbokat. Jag fick PANIK. Va fan ska jag göra tänkte ja... Men efter att ha tänkt ett tag och samlat i hop mig så kom jag ju på att det går ett plan hem vid halv tre på torsdagar, så jag pratade med min handledare och sa att jag var tvungen att gå tidigare för att ta mig hem. Och det gick bra. Men hade hon sagt att det inte skulle ha gått bra hade jag gått ändå. Så, jag kom hem några timmare tidigare än planerat och det var ju absolut inget fel med det.
Måste säga att det är så otroligt skönt att vara hemma igen.... å träffa alla mina nära och kära. Underbart.

Håller nog på att ta igen lite sömn nu, vaknade inte från tolv i dag och det har nog aldrig tidigare hänt. Och då skulle jag lätt ha kunnat sova vidare några timmar till, men kände att ja va tvungen att kliva upp.

Dags att ta fram skotern om jag ska hinna åka före Jerkan.... vilket jag så stort har sagt att jag ska. Och det är mycket viktigt att jag gör det då också... =)

Har hunnit med ganska mycket sen jag kom hem, klippt och färgat håret, sökt semester i jul, lagt schem, halkat runt byn med Lina.... Och nu ska jag bara njuta av att vara hemma.

Kommentarer
Postat av: Johanna HÄRDAL

Faaaan ja villhem,berätta hurdekänns. LINDA, kallt? varmt? skönt? snö? ååååhhhhhhh

2007-11-18 @ 11:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0