Måndag

Helgen har varit en låååång transportsträcka till min lediga måndag. Har knappt stått ut på jobbet, har vart så trött, så trött. Gissar på att det den obligatoriska vårförkylningen som är på ingång. Bladen och gräset blir grönare, och jag blir tröttare och förkyld.  Bara att stå ut... bättre tider väntar.

Har suttit i telefonkö i timmar, känns det som, i dag. Det är tur att man inte är allvarligt sjuk i denna kommun.
Fick ändå inte komma till sjukan i dag, de kallar mig senare.

Har en oerhört lugn vecka framför mig, vet inte vad jag ska göra med all ledig tid. Ser fram emot helgen, fest, fotbollspremiär på Solberga, ESC.... faktiskt så kan listan göras lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0