Happy Birthday

...to me. Ännu ett år äldre. Det får gärna räcka nu. Nu kan vi stanna åren. Okej, 25 kan man kanske bli, men sen får det fan räcka.
Fått massa grattis SMS från höger och vänster. I från sådana som inte ens ska veta att jag fyller år i dag.

SIK - LIF 2-5
Var på derby i går. Härdal var bättre på allt. Kunde till och med bjuda på ett självmål. Ja, det var kul. Och viktigt.

I morgon ska jag åka till STHLM, destination Solna / AIK-land =) Och som vanligt så har Sandra gått och dragit på sig en dunderförkylning när jag kommer på besök. Trist.

Nope, nu ska jag slänga i mig lite middag och sedan hem och äta tårta och vänta på paket.

Kommentarer
Postat av: Grannen på 20:)

Jätte grattis igen gumz och tack för superb tårta *mums*.. Ha de bäst i sthlm å hälsa syster. Pözz

2007-05-30 @ 20:58:36
Postat av: Lill-strumpa

i will be better, i will be better...har ju i morgon på mig också att kurera.

2007-05-30 @ 22:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0