Helg

Jag har redan haft min helg. Och nu börjar veckan kan man kanske säga. Har haft en väldigt lugn vecka. Ingen skola i onsdags, så nu lär jag knappast få något påsklov. Börjar jobba 16.00, sedan jobb, jobb, jobb hela helgen. Känns som det kommer bli en jobbig helg, med tre kvällar. Det är drygt att jobba kväll.

Våren är fortfarande på besök. Illa. Illa. Tog en promenad i morse i det "vackra" vädret, sedan har jag bara legat  i soffan. Är så sjukt trött.

Jag blir snart galen. Jag har inte tränat på flera veckor. Först va det det berömda låret. När väl det hade gått över fick jag helt plötsligt ont i andra benet. Utan någon som helst rimlig förklaring. Men lite, eller snarare mycket, ZON salva har gjort underverk. Så snart är jag ute på vägarna igen. Men jag har redan gett upp lunken. Jag känner att det aldrig kommer att gå ändå, eftersom jag blir småskadad jämt. Men träna kan man göra ändå.

Trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0