En helg i Rönnebo

Vaknade på fredagmorgon, -11 grader, strålande solsken. Äntligen har solen kommit tänkte jag. Det var strålande väder ända till det att jag och Sandra satte oss i bilen och åkte uppöver. Vädret blev bara värre och värre... Och inte ett dugg bättre blev det under hela helgen heller. Men, en del skoteråkning blev det ändå. Tess och Jerker kom och hälsade på. Jerker drog med mig på en tur upp på Enarsberget, det gick bra upp. Men färden ner gick inte riktigt lika bra. Men på något vis kom jag ner också.
Grillat och potatisknyten till middag. Sedan bastning och lite öl. Kvällen avrundades med Melodifestivalen.Det verkar som alla utom jag tyckte att rätt låt vann. Den har ju ingen refräng. Fast jag vet inte vem som borde ha vunnit i stället... kanske Måns. Om det inte vore för hans hispiga dans.
image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0