Midsommar 2007

Midsommarafton var inte världens roligaste kväll iaf. Kallt och dåligt väder förstör så mycket. Va hemma först, sedan åkte vi till Orrmo, där låg var och varannan däckad och en del var helt störd i huvudet.... Jag la mig i en säng och pratade med Mattias, sen åkte vi hem. Såg en älg och upptäckte ett hotell. Mycket får man se på nattliga färder.
Midsommardagen, det var en mycket bättre dag. Fast man är ju alltid seg och trött och har ingen som helst lust att börja festa igen. Men efter några klunkar så är man faktiskt på G igen. Gick till Pi på förfest, där är det alltid bra. Och är man inte så blir man, vare sig man vill eller inte, full. Pi hon bjuder på allt möjligt hon. Hon är rolig.
Nästa hållplats, Wärran. Hade liksom bestämt mig för att inte lägga pengar på alkoholhaltiga drycker, men där beställdes det minsann shots. Ojoj, i bland tänker man inte klart. Det var mycket folk och bra drag där faktiskt.
Efterfest hos PB, var på väg hem till sängen men Janni drog med mig dit. Där kändes det som det spårade ur lite, fast skrattade så jag vek mig dubbel, det gjorde jag. Sandra med ett älghuvud på huvve och Jäderberg med ett luftgevär.... Bara i Lillhärdal, bara i Lillhärdal.

Helgen börjar ta ut sin rätt, nu orkar jag inte hålla ögonen öppna längre.
Sov gott!!

                                         

Kommentarer
Postat av: lill strumpa

du pröjsade ju inte ett skiit i baren, det gjorde ju JAG :)

2007-06-26 @ 20:55:15
Postat av: The girl next door:)

Ja de blev en lite trött midsommar afton men som tur är finns en midsommar dag med å den blev mer livad;) Tack iaf för överlag trevlig helg! Puss

2007-06-27 @ 00:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0