En händig man...

.. ska ut på turné. Och som det ser ut nu som kommer jag inte att få se honom live. Han spelar på så dumma ställen och på helt fel dagar. Får väl nöja mig med skivan.
                                                                        
Har fått penicillin mot min förkylning. Men jag blir inte bättre. Febern har försvunnit, men hostan blir bara värre och värre, även fast jag fick host medicin också. Har nog hostat sönder hela mig snart, känns som nåt är trasigt. Fast, starka magmuskler får jag iaf.
Är ledig tre dagar, och det behövs om jag någonsin ska bli frisk. Fast alla säger att den här sjukan sitter i hur länge som helst, och jag börjar tro dem.



*Fjärilar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0